.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی دادستان جدید عباس آباد
مهدی مصطفی پور به عنوان دادستان جدید شهرستان عباس آباد معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران در آیین معارفه دادستان جدید عباس آباد با تاکید برحفظ حقوق عامه گفت: بنا بر قانون، حفظ حقوق عامه بر عهده قوه قضاییه و دادستان است و دادستان‌ها درکل استان باید نسبت به تضییع حقوق عامه حساسیت وعملکرد مناسب داشته باشند.

 

او افزود: دادسرا‌ها و دادستان‌ها درخط مقدم مبارزه با مفاسد هستند و ما از تلاش همه قضات، دادیاران و دادستان‌ها در راه مبارزه با مفاسد تشکر و از آنان حمایت صد درصدی می‌کنیم.

 

رییس کل دادگستری مازندران گفت: دادستان‌ها درمبارزه با مفاسد از ابتدا تا انتهای مسئولیت ایستادگی و مقاومت داشته باشند و تحت تاثیر اغوا‌های شیطانی، نفوذ نفوذ کنندگان قرار نگیرند و از ملامت، ملامت کنندگان نترسند.

 

حجت الاسلام اکبری افزود: اصلاح مفاسد هزینه‌های زیادی دارد همه مسئولان قضایی باید با خود وخدای خود عهد کنند که در اجرای مسئولیت‌ها جز ازخدا ازهیچ کس واهمه‌ای نداشته باشند، چون تقوای الهی عامل بازدارنده از هرگونه انحراف است.

 

او با بیان اینکه درکل کشور موج جدید مبارزه با مفاسد با حضور آیت الله رییسی شروع شده است، گفت: ما هم در مازندران همه تلاش خود را مصروف این کرده ایم که امید تازه‌ای که دردل مردم نسبت به مبارزه بامفاسد ایجاد شده به نا امیدی تبدیل  نشود و دراین راه فصل الخطاب ما قانون است.

 

او ادامه داد: رسیدگی عادلانه، منصفانه توام با قاطعیت، سرعت ودقت و دوری از هرگونه تبعیض را شیوه خود قرارداده ایم و در این راه به هیچ عنوان با کسی تعارف نداریم.

 

رییس کل دادگستری مازندران بر پیشگیری از وقوع جرم، حفظ کرامت زندانیان، تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی افراد، حفظ منابع طبیعی تاکید کرد.

 

حجت الاسلام اکبری افزود: نسبت به تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری غیر مجاز هیچ گونه اغماضی نداریم و بدون هیچ گذشتی همه احکام قلع وقمع  ورفع تصرف باید اجرا شود

 

در این آیین از خدمات بهزاد پارسا دادستان پیشین قدردانی شد و مهدی مصطفی پور به عنوان دادستان جدید شهرستان عباس آباد معرفی شد.

 

مهدی مصطفی پور پیش از این مستشار دادگاه کیفری یک مازندران بود و بهزاد پارسا نیز ازاین پس با سمت مستشار دادگاه تجدید نظر مازندران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.